1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Store problemen

Discussie in 'Problemen & Bugs Melden' gestart door JustSnerfo, 20 feb 2019.

1. Hi ben ik weer met een nieuwe bugmelding.

Ik heb gemerkt dat er in de haunty store geen betalingen meer mogelijk zijn. Ik wil persoonlijk geen betaling maken, maar ik ken iemand die naar Supreme wilt upgraden. Helaas geeft de store een fout aan. De store zegt dat er geen toegang is. Dit is voor zover ik weet bij vrijwel elk artikel in de store zo. Dus ik wou dat even melden zodat het snel gefixt kan worden! Hopelijk wordt hier wat aan gedaan en kunnen spelers weer producten kopen op Haunty. Dankjewel voor het lezen :)

Bijgevoegde bestanden:

• Unaut.png
      Unaut.png
      Bestandsgrootte:
      47,6 KB
      Bekeken:
      26
  2. Hey

Je kan alleen upgrades kopen die zijn toegestaan voor je huidige rank.

Helaas zijn er een paar problemen met de huidige Buycraft ( ons winkel medium) ranks:

- 1. Als je ooit je Rank hebt laten overzetten, dan moeten wij deze opnieuw in het systeem zetten in Buycraft. Dus heb je je rank ooit laten overzetten naar een ander account, stuur ons dan een mailtje naar payments@haunty.nl

- 2. Bij ranks die vroeger zijn aangeschaft (lang geleden) herkent Buycraft ze niet meer en kan ze dus niet meer vergelijken met de huidige ranks op Buycraft. Dit heeft als negatief bij effect dat de upgrades niet unlocked staan, simpel weg omdat je een oude versie binnen Buycraft hebt staan die niet meer herkent wordt. Hoe op te lossen? Stuur een mailtje naar payments@haunty.nl en we zetten de nieuwe versie van de rank (heeft verder geen gevolgen, enkel binnen buycraft) op jouw account.