1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Geen Bug Griefer gespot :^)

Discussie in 'Problemen & Bugs Melden' gestart door Zwieber, 9 feb 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hallo Administratie van Haunty Netwerk,

Ik dacht laat ik maar eens een mooi huisie bouwen in creative. Zo gezegd, zo gedaan maar toen wou ik nog even een beetje natuur om het huisie heen zoals rotsen, water, gras, enz. Alles wat de plek levendig maakt. 3 mensen waren zo aardig om mij te helpen met het bouwen. Maar 1 gozer had ik trust gegeven en die ging mijn huis vernielen met water, ik wil niet weten wat hij van plan was met het huisje te doen op het water na. Gelukkig zag ik het water stromen langs het huis door de ramen heen toen ik er in zat. De boosdoeners naam is Steijntjeh. Niet zo'n slimme actie voor iemand met een rank!

Maar goed, ik hoop dat je hem niet al te zwaar zult straffen.

Met Vriendelijke Groet,
    Zwieber

PS. Ik heb getuigen

Bijgevoegde bestanden:

2. Wat een mormels, nare mannen

3. Goedemorgen,

Ik weet niet of dit is opgelost. Zonee, kun je een support ticket indienen of een moderator aanspreken via online. Als je via support doet, graag het volgende doorgeven:

Coords:
    Minecraft naam:
    Wat is er precies gesloopt?

Hopelijk heb ik u voldoende geïnformeerd, deze topic sluit ik hierbij ook. Voor toelichting kun je me uiteraard aanspreken.

Mvg.

SirDannyy,
    Hauntedmc moderator

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.