1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Opgelost 1.13.2 update bugs

Discussie in 'Problemen & Bugs Melden' gestart door remymine, 6 jan 2019.

1. Post hier alle bugs!

2. Misschien hoort het, maar er zijn geen Hitboxes in de hub

(Ik ben JusRub)

3. ik kon geen vissen in bucket op de market zetten, "je hebt geen item in je hand"

edit: taalfoutje

4. Als ik bij /ah op de verlopen items klik (potato) of de items die je verkoopt (diamond), word ik uit dit menu gekickt, alsof ik E indruk. Ik weet niet of iedereen dit heeft, maar ik kan daarom niet meer bij mij ah-spullen.

5. trade werkt niet goed, je kan er wel spullen instoppen, maar niet accepteren

6. Allemaal gefixed !

7. Er is nu geen verlopen items knop meer?

8. Is een nieuwe plugin, geen idee of deze dat ook heeft. Die oude plugin werd niet meer supported.

9. /ah expired

10. /vote is broken

11. Voten is tijdelijk offline gehaald. Komt binnenkort weer terug.

12. Werkt /tpdeny niet dan?

13. gebruik /tptoggle

14. ik heb nog 30 vote keys van voor de 1.13 update. Deze werken niet meer! Bestaat er een mogelijkheid om deze in te wisselen voor de nieuwe vote keys?

15. Op dit moment dus aan het kijken naar de opties, we twitteren er nog over! Of zie discord updates channel mocht je dat niet volgen. Komen alle officiële statements op.

• Vind ik leuk Vind ik leuk x 1
  16. Is dit een feature request?

17. AH gaan we ooit weer vervangen, dit is een tijdelijke oplossing gezien de vorige AH plugin door 1.13 kapot is gegaan. Maar bij mij werken alle menuutjes wel btw, heb je hier nog steeds last van?

18. Fixed haha

• Vind ik leuk Vind ik leuk x 1
Laden...